Шановні колеги!
Направляємо Вам для ознайомлення та опрацювання нові електронні видання наукового, навчального, виробничо-практичного та довідкового характеру Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, які доцільно використовувати в освітньому процесі та підвищенні кваліфікації педагогічних працівників.
Відгуки, рекомендації, запити на організацію спільних
видавничих проєктів можна надсилати за адресою: ipto_info@ukr.net
З іншими виданнями Інституту професійно-технічної освіти НАПН
України можна ознайомитися на сайті наукової установи:
https://ivet.edu.ua/repozytarii/produktsiia-ndr.
Анотований перелік нової продукції
Гайдук О. В.,
Герлянд Т. М., Дрозіч І. А., Кулалаєва Н. В., Романова Г. М. Сучасні технології кондитерського
виробництва: підручник. Житомир: «Полісся», 2020. 514 с. (12,0 авт. арк.)
DOI https://doi.org/10.32835/ 978-966-655-962-6/2020
Схвалено до використання в закладах професійної
(професійно-технічної) освіти (Лист ІМЗО від 04.08.2020 р. № 22.1/12-Г-701
У підручнику викладено прийоми і
техніку підготовки сировини, приготування кондитерських виробів із
використанням новітніх технологій. Він містить технологічні схеми, таблиці,
ілюстрації готових виробів, що допомагають розвивати в майбутніх фахівців
навички, необхідні для оволодіння професією кондитера.
Видання призначене для використання у закладах
професійної (професійно-технічної) освіти, що здійснюють підготовку майбутніх
кваліфікованих робітників сфери ресторанного господарства.
Режим доступу: https://ivet.edu.ua/repozytarii/produktsiia-ndr/311-products-0119u001097/999-suchasni-tekhnolohii-kondyterskoho-vyrobnytstva-pidruchnyk
https://doi.org10.32835/978-966-655-962-6/2020
У практичному посібнику представлено результати наукового аналізу сучасного
стану та перспектив розвитку проектної діяльності закладів професійної
(професійно-технічної) освіти України; представлено український та зарубіжний
досвід організації проєктної діяльності у закладах професійної освіти;
схаракте- ризовано організаційно-ресурсне забезпечення проєктної діяльності
закладів; представлено практичні інструменти здійснення ефективної проєктної
діяльності на рівні закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
Для розробників державної політики у сфері
професійної (професійно-тех- нічної) освіти, керівників та педагогічних
працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, працівників
науково-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти МОН України
й підрозділів Державної служби зайнятості України, викладачів і студентів
закладів вищої освіти, науковців, аспірантів, докторантів.
Режим
доступу: https://lib.iitta.gov.ua
https://ivet.edu.ua/repozytarii/produktsiia-ndr/320-products-0119u001086
ISSN
978-966-655-964-0
https://doi.org10.32835/978-966-655-964-0/2020
У монографії розкрито теоретичні та науково-прикладні аспекти підготовки
майбутніх кваліфікованих кадрів до підприємницької діяльності в умовах розвитку
малого бізнесу. Презентовано модель педагогічної системи підготовки майбутніх
кваліфікованих кадрів до підприємницької діяльності. Висвітлено методичні
основи підготовки здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти до
підприємницької діяльності й конкретизовано її зміст та новітні форми.
Визначено педагогічні умови й технології розвитку ділової активності учнівської
молоді у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Обґрунтовано
необхідність застосування технологій самоменеджменту для формування
підприємницької компетентності майбутніх кваліфікованих кадрів.
Схарактеризовано основні напрями формування підприємницьких навичок учнів
ЗП(ПТ)О у процесі проєктної діяльності.
Для педагогічних
працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, працівників
навчально (науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти,
підрозділів Державної служби зайнятості України, викладачів і здобувачів вищої
освіти, аспірантів, докторантів.
ISBN978-966-655-963-3
https://doi.org10.32835/978-966-655-963-3/2020
У посібнику проаналізовано особливості розроблення та використання
мережевих навчально-методичних комплексів, наведено творчі завдання та
контрольні питання для обговорення і самоперевірки.
Для викладачів,
майстрів виробничого навчання професійних (професійно-технічних) закладів
освіти, наукових працівників, аспірантів, студентів, всіх, хто цікавиться
проблемами розроблення та використання мережевих навчально-методичних
комплексів.
ISBN978-966-655-965-7
https://doi.org10.32835/978-966-655-965-7/2020
У методичному посібнику
висвітлено основні аспекти професійного навчання кваліфікованих робітників:
обґрунтовано цілі, запропоновано критерії відбору й структурування змісту,
представлено опис форм, методів і прийомів навчання. У структурі посібника
містяться розділи, присвячені інноваційним педагогічним технологіям, що можуть
бути успішно реалізовані у процесі підготовки кваліфікованих робітників,
методам контролю навчальних досягнень учнів ЗП(ПТ)О, застосуванню елементів
дистанційного навчання. Подано загальну інформацію щодо навчально-методичного
забезпечення планування професійного навчання кваліфікованих робітників.
Адресовано керівникам і педагогам
професійної освіти, аспірантам і докторантам, методистам науково
(навчально)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти.
ISBN978-966-655-961-9
https://doi.org10.32835/978-966-655-961-9/2020
Видання
розкриває методичні основи стандартизації компетентнісно орієнтованої
підготовки молодших спеціалістів у коледжах і технікумах. Виокремлена структура
стандартизації підготовки молодших спеціалістів у коледжах і технікумах,
розглянуті методики розроблення стандартів фахової передвищої освіти та
освітньо-професійних програм підготовки молодших спеціалістів у коледжах і
технікумах, а також методики і технології розвитку готовності педагогічних
працівників до стандартизації підготовки молодших спеціалістів у коледжах і
технікумах.
Для науковців, розробників
державної політики в галузі освіти, педагогічних працівників закладів
професійної та фахової передвищої освіти, спеціалістів системи післядипломної
педагогічної освіти, управлінців, роботодавців, студентів.
Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/722244/
ISBN978-966-655-956-5
https://doi.org10.32835/978-966-655-956-5/2020
У методичних рекомендаціях
представлено покрокову технологію створення освітньо-професійної програми,
викладено методику розроблення навчального плану, показано особливості
розроблення освітніх програм і навчальних планів підготовки молодших
спеціалістів для аграрної, будівельної та машинобудівної галузей,
охарактеризовано технологію тестового контролю успішності навчання майбутніх
молодших спеціалістів.
Видання адресоване для викладачів
закладів фахової передвищої освіти.
Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua
ISBN978-966-655-960-2
https://doi.org10.32835/978-966-655-960-2/2020
У бібліографічному покажчику
систематизовано публікації вітчизняних та зарубіжних науковців і дослідників,
присвячені питанням застосування компетентнісного підходу у професійній
підготовці молодших спеціалістів. Довідкове видання покликане сприяти вдосконаленню
методичної, викладацької і виховної діяльності у закладах фахової передвищої
освіти.
Покажчик адресований студентам,
науковцям, керівникам, методистам, педагогічним працівникам закладів
професійної та фахової передвищої освіти
Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий