среда, 8 марта 2023 г.

з полону повернувся жмеринчанин Марк Нартовський

 

З поверненням на рідну землю:

 з полону повернувся жмеринчанин Марк Нартовський



7 березня під час чергового обміну Україна повернула з російського полону 130 українських військових, серед звільнених — 87 захисників Маріуполя, зокрема 71 — з «Азовсталі». Цього дня з полону на рідну землю повернувся жмеринчанин Марк Нартовський.

Серед списку звільнених полонених є жмеринчанин Марк Юрійович Нартовський, 2002 року народження.

«Мого сина, Марка Нартовського, звільнили. Щойно розмовляла з Марком по телефону! Це неймовірне відчуття, почути його голос після такого довгого очікування. Найвищий на фото – це мій Марк! Моє серце! Я дочекалася! Я щиро дякую всім за молитви, за вашу підтримку, за те що не залишали нас в годину нашого нещастя», – радісною новиною поділилася матуся Олена.

«Дякую Богу і плачу з радості. Я зможу говорити публічно про звільнення Марка, коли обійму його міцно-міцно і скажу, що сильно його люблю. Щиро вдячний кожному за молитву, добре слово і підсилення нашої надії», – написав на сторінці у Facebook тато Юрій Нартовський.

Нагадаємо, що 20-річний жмеринчанин Марк Нартовський з перших днів вторгнення російських окупантів на території України прийняв рішення стати на захист рідної землі. Він мужньо боронив «Азовсталь» та просив батька молитися за Маріуполь. Марк перебував в полоні впродовж 10 місяців.


Комментариев нет:

Отправить комментарий